Bestellen bij Badplaats

Hoe moet ik bestellen?

Bestellen bij Badplaats is nu extra eenvoudig. Kies allereerst een categorie in de horizontale menubalk. Wanneer u een product heeft gevonden dat u wenst te bestellen, voeg deze dan toe aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens kiezen of u verder wilt winkelen, of direct naar de winkelwagen wenst te gaan. De winkelwagen kunt u altijd vinden rechtsbovenin uw scherm. Het product dat u heeft toegevoegd zit nu in uw winkelmandje. U kunt hier eenvoudig het aantal te bestellen producten veranderen, of producten uit uw winkelwagen verwijderen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u op de knop 'bestellen'. In de daaropvolgende schermen kunt u uw contact- en betaalgegevens kiezen. Heeft u vragen over het bestellen op de website, stuur dan een email aan Badplaats of neem telefonisch contact met ons op. De contactgegevens vindt u hier.

Moet ik een account aanmaken?

Wanneer u de producten in uw winkelwagen wilt gaan bestellen, vraagt het systeem u of u klant wilt worden bij Badplaats. U kunt er voor kiezen een account aan te maken, maar u kunt ook kiezen om als gast te bestellen. Bij het bestellen als gast wordt geen account voor u aangemaakt, maar wordt enkel uw bestelling geregistreerd. Het voordeel van een account, is dat u uw order kunt inzien en de status van uw bestelling goed kunt volgen. Daarnaast hoeft u maar eenmalig uw factuur- en evt. verzendadres in te vullen; dat is handig wanneer u later nog iets bij Badplaats bestelt. De gebruikersnaam voor dit account is uw emailadres en het wachtwoord voor dit account kunt u zelf kiezen.

Als u als gast bestelt, dan wordt er geen account voor u aangemaakt, maar wordt puur en alleen uw order geregistreerd. U kunt niet inloggen en daarmee ook niet de actuele status van uw bestelling opvragen. U wordt wel per email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer uw bestelling is geplaatst, kunt u deze zelf niet meer wijzigen. Heeft u een dringende wijziging dan kunt u het beste even telefonisch contact opnemen met Badplaats. Wanneer uw bestelling reeds bij Badplaats verzonden is, dan is deze niet meer terug te halen. U kunt wel gebruik maken van de afkoelingsperiode. Meer informatie hierover vindt u hier.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer uw bestelling is geplaatst, kunt u deze zelf niet meer wijzigen. Indien u uw bestelling wilt annuleren dient u zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen met Badplaats. Het is te allen tijde mogelijk om uw bestelling te annuleren, tenzij deze reeds bij Badplaats verzonden is. U kunt wel gebruik maken van de afkoelingsperiode. Meer informatie hierover vindt u hier.

Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?

Of u nu een bestelling plaatst met of zonder account, u krijgt altijd een email met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde producten, het totaalbedrag en uw factuur- en adresgegevens. Wanneer u deze email heeft ontvangen, dan is deze bestelling ook bij ons aangekomen en zal vervolgens behandeld worden. Het kan een aantal minuten duren voordat u de bevestigingsemail ontvangt. Heeft u deze niet ontvangen, controleer dan even of eventuele filters in uw emailbox deze email niet hebben onderschept. Mocht u niet zeker zijn dat de bestelling is aangekomen, stuur dan een email naar Badplaats zodat wij dit voor u kunnen nagaan.

Om onze bezoekers beter te helpen maakt Badplaats gebruikt van cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, kunnen wij en derde partijen hiermee het gebruik van onze website en advertenties volgen. Bij gebruik van onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer weten