Bestellen bij Badplaats

Hoe moet ik bestellen?

Bestellen bij Badplaats is nu extra eenvoudig. Kies allereerst een categorie in de horizontale menubalk. Wanneer u een product heeft gevonden dat u wenst te bestellen, voeg deze dan toe aan uw winkelwagen. U kunt vervolgens kiezen of u verder wilt winkelen, of direct naar de winkelwagen wenst te gaan. De winkelwagen kunt u altijd vinden rechtsbovenin uw scherm. Het product dat u heeft toegevoegd zit nu in uw winkelmandje. U kunt hier eenvoudig het aantal te bestellen producten veranderen, of producten uit uw winkelwagen verwijderen.

Wanneer u klaar bent met winkelen, drukt u op de knop 'bestellen'. In de daaropvolgende schermen kunt u uw contact- en betaalgegevens kiezen. Heeft u vragen over het bestellen op de website, stuur dan een email aan Badplaats of neem telefonisch contact met ons op. De contactgegevens vindt u hier.

Moet ik een account aanmaken?

Wanneer u de producten in uw winkelwagen wilt gaan bestellen, vraagt het systeem u of u klant wilt worden bij Badplaats. U kunt er voor kiezen een account aan te maken, maar u kunt ook kiezen om als gast te bestellen. Bij het bestellen als gast wordt geen account voor u aangemaakt, maar wordt enkel uw bestelling geregistreerd. Het voordeel van een account, is dat u uw order kunt inzien en de status van uw bestelling goed kunt volgen. Daarnaast hoeft u maar eenmalig uw factuur- en evt. verzendadres in te vullen; dat is handig wanneer u later nog iets bij Badplaats bestelt. De gebruikersnaam voor dit account is uw emailadres en het wachtwoord voor dit account kunt u zelf kiezen.

Als u als gast bestelt, dan wordt er geen account voor u aangemaakt, maar wordt puur en alleen uw order geregistreerd. U kunt niet inloggen en daarmee ook niet de actuele status van uw bestelling opvragen. U wordt wel per email op de hoogte gehouden van de status van uw bestelling.

Kan ik mijn bestelling nog wijzigen?

Wanneer uw bestelling is geplaatst, kunt u deze zelf niet meer wijzigen. Heeft u een dringende wijziging dan kunt u het beste even telefonisch contact opnemen met Badplaats. Wanneer uw bestelling reeds bij Badplaats verzonden is, dan is deze niet meer terug te halen. U kunt wel gebruik maken van de afkoelingsperiode. Meer informatie hierover vindt u hier.

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Wanneer uw bestelling is geplaatst, kunt u deze zelf niet meer wijzigen. Indien u uw bestelling wilt annuleren dient u zo spoedig mogelijk telefonisch contact op te nemen met Badplaats. Het is te allen tijde mogelijk om uw bestelling te annuleren, tenzij deze reeds bij Badplaats verzonden is. U kunt wel gebruik maken van de afkoelingsperiode. Meer informatie hierover vindt u hier.

Hoe weet ik of mijn bestelling is aangekomen?

Of u nu een bestelling plaatst met of zonder account, u krijgt altijd een email met daarin de bevestiging van uw bestelling. Hierin vindt u een overzicht van de door u bestelde producten, het totaalbedrag en uw factuur- en adresgegevens. Wanneer u deze email heeft ontvangen, dan is deze bestelling ook bij ons aangekomen en zal vervolgens behandeld worden. Het kan een aantal minuten duren voordat u de bevestigingsemail ontvangt. Heeft u deze niet ontvangen, controleer dan even of eventuele filters in uw emailbox deze email niet hebben onderschept. Mocht u niet zeker zijn dat de bestelling is aangekomen, stuur dan een email naar Badplaats zodat wij dit voor u kunnen nagaan.

We gebruiken cookies sluiten