Menu
EUR
In verband met vertragingen bij PostNL kan het zijn dat (een gedeelte) van uw bestelling later geleverd wordt

Klantenservice

Bekijk de onderwerpen hieronder voor meer informatie, of kijk bij de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Maak dan gebruik van de contactmogelijkheden hieronder.

Stel je vraag op de chat
Maandag / vrijdag - 09:00-16:00
Stel je vraag via Whatsapp
Via 013-5144214
Stuur ons een bericht
Via [email protected]

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Alles over bestellen
Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een artikel bestellen door op de knop 'In winkelwagen' te drukken. Ga vervolgens naar 'Verder naar bestellen' en volg de instructies om een bestelling te plaatsen. Bestelling geplaatst? Dan komen de artikelen zo snel mogelijk met gratis bezorging naar je toe.

Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Het is niet mogelijk een bezorgdag te kiezen en wij kunnen ook geen bestellingen meerdere dagen vasthouden. Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden en de eerstvolgende werkdag geleverd. 

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Wanneer een bestelling is geplaatst kun je deze zelf niet meer annuleren of wijzigen. Wil je graag iets wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Wanneer een bestelling ons magazijn heeft verlaten, dan is deze niet meer terug te halen. Je kunt deze dan natuurlijk wel kosteloos retourneren. 

Hoe kan ik mijn bezorgadres of factuuradres aanpassen?

Wanneer een bestelling is geplaatst, kun je het bezorg- of factuuradres niet meer zelf wijzigen. Wil je toch een wijziging doorvoeren? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Zodra een bestelling ons magazijn heeft verlaten, is het bezorgadres niet altijd meer aan te passen. Meld je daarom zo snel mogelijk bij onze klantenservice als je nog iets wilt wijzigen.

Is het mogelijk producten in het echt te bekijken?

Badplaats heeft geen showroom of winkel waardoor het niet mogelijk is om producten in het echt te bekijken.

Een product is even uit voorraad, wat nu?

Het kan voorkomen dat een product niet leverbaar is. Laat in dat geval je e-mailadres achter op de productpagina en wij nemen contact met je op zodra het product weer leverbaar is.

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Een bestelling plaatsen zonder BTW?

Voor Belgische klanten is het mogelijk om BTW-vrij te bestellen op de website. Tijdens het afrekenen kan een geldig Belgisch BTW-nummer worden ingevoerd, waarna de BTW automatisch wordt verrekend.

Voor klanten buiten Nederland en België is het plaatsen van een BTW-vrije bestelling alleen mogelijk door een e-mail te sturen naar [email protected].
Het is niet mogelijk om via de website BTW-vrij te bestellen voor andere landen dan België.

Waar vind ik mijn bestelnummer en de bestelstatus?

Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Heb je deze bevestigingsmail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. De status van de bestelling is terug te vinden in het account. 

Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur wordt per email toegestuurd op de dag dat de bestelling wordt verzonden. De factuur wordt gestuurd naar het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst.

Alles over bezorgen
Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat een bestelling niet op het afgesproken tijdstip is geleverd. Wacht in dat geval nog even af, het kan zijn dat de bezorger onderweg wat vertraging heeft. Mocht de bestelling alsnog niet geleverd worden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Neem contact op onze onze klantenservice en stuur via de chat, Whatsapp of e-mail een aantal foto's (of video) van de schade. Wij zorgen vervolgens zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het plaatsen van een bestelling is naar wens een afleveradres in te vullen. Nadat de bestelling is geplaatst is het niet meer mogelijk het adres zelf te wijzigen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik op de bezorgdag zelf een tijdsvak kiezen?

Het is niet mogelijk om op de bezorgdag zelf een tijdsvak te kiezen. De transportdienst maakt een planning met de bezorgtijden. Bent je tijdens de levering niet thuis? Dan wordt er in samenspraak met jou een nieuw bezorg moment gepland. Neem bij vragen hierover contact op met de klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op werkdagen vóór 12:00 uur besteld = de volgende werkdag in huis. Dit betekent dat de bestelling altijd zo spoedig mogelijk wordt verzonden. De transportdienst stuurt een e-mail met een geschatte levertijd.

Het is niet mogelijk om zelf een afleverdag te kiezen. Daarnaast kunnen wij de bestelling niet vasthouden en wordt deze direct verwerkt voor verzending.

Worden er verzendkosten gerekend?

Bij Badplaats is verzending altijd gratis, evenals het eventueel retourneren van een product.

Krijg ik een tijdsindicatie voor de levering?

Op de dag van de levering ontvang je in de ochtend een email of sms met daarin een tijdvak voor levering. De levering kan over de gehele dag plaatsvinden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling op te halen. Bestellingen worden altijd gratis thuis bezorgd.

Alles over retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van een bestelling is gratis, maar let op de volgende voorwaarden:

  • Retourneren kan binnen 60 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum.
  • Het artikel is compleet, in nieuwstaat, ongebruikt en onbeschadigd.
  • Het artikel zit, voor zover mogelijk, in de originele beschermende verpakking.
  • Neem voordat je een product retourneert contact op met onze klantenservice.
  • Vermeld duidelijk op de retourzending je naam, adres en ordernummer.
  • Na de melding heb je 30 dagen de tijd om het artikel te retourneren.
    Let op: de retourzending is voor eigen risico, zorg daarom voor een goede verpakking.

Wanneer is retourneren niet mogelijk?

  • Aangepaste artikelen worden niet retour genomen.
  • Gebruikte artikelen worden niet retour genomen.
  • Gemonteerde artikelen worden niet retour genomen.
  • Artikelen zonder verpakking worden niet retour genomen.
Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

Zodra wij de retourzending ontvangen en verwerkt hebben wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. We gebruiken hiervoor (voor zover mogelijk) hetzelfde betaalmiddel.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Neem contact op onze onze klantenservice en stuur via de chat, Whatsapp of e-mail een aantal foto's (of video) van de schade. Wij zorgen vervolgens zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet aan de voorwaarden voldoe?

Neem in dit geval contact met ons op. Badplaats houdt zich het recht voor om vervolgens te beslissen om de bestelling wel of niet retour te accepteren.

Kan ik een artikel ruilen voor een ander artikel?

Als je product voldoet aan de retourvoorwaarden, kun je het altijd gratis retourneren. Vervolgens kun je zelf een nieuwe bestelling plaatsen via de website.

Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag van het geretourneerde artikel zo snel mogelijk wordt teruggestort of dat je bestelling bij Klarna wordt afgemeld.

Alles over betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Badplaats kan je op diverse manier betalen, bijvoorbeeld vooral via iDeal of achteraf via Klarna.
Meer informatie over de verschillende opties is hier te vinden.

Het is mogelijk om via een bouwdepot te betalen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?

Na een geslaagde betaling ontvang je automatisch een bevestigingsmail van ons. Geen e-mail ontvangen? Controleer je spamfolder of neem contact op met onze klantenservice.

Heb je een e-mail ontvangen waarin staat dat de betaling niet is gelukt? In dat geval wordt je bestelling automatisch geannuleerd en kun je deze opnieuw plaatsen. Twijfel je? Neem dan gerust contact op met onze klantenservice.

Kan ik contant betalen?

Het is bij Badplaats niet mogelijk om contant te betalen.

  • Webshopkeurmerk
  • CBW-erkend
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkelwagen!