Menu
EUR
In verband met vertragingen bij PostNL kan het zijn dat (een gedeelte) van uw bestelling later geleverd wordt

Klantenservice

Bekijk de onderwerpen hieronder voor meer informatie, of kijk bij de veelgestelde vragen onderaan deze pagina.
Heb je het antwoord op je vraag niet gevonden? Maak dan gebruik van de contactmogelijkheden hieronder.

Stel je vraag op de chat
Maandag / vrijdag - 09:00-16:00
Stel je vraag via Whatsapp
Via 013-5144214
Stuur ons een bericht
Via [email protected]

Neem contact op

Veelgestelde vragen

Alles over bestellen
Hoe kan ik bestellen?

Je kunt een artikel bestellen door op de knop 'In winkelwagen' te drukken. Ga vervolgens naar 'Verder naar bestellen' en volg de instructies om een bestelling te plaatsen. Bestelling geplaatst? Dan komen de artikelen zo snel mogelijk met gratis bezorging naar je toe.

Kan ik zelf een bezorgdag kiezen?

Het is niet mogelijk een bezorgdag te kiezen en wij kunnen ook geen bestellingen meerdere dagen vasthouden. Bestellingen die op werkdagen voor 12.00 uur geplaatst worden, worden dezelfde dag verzonden en de eerstvolgende werkdag geleverd. 

Hoe annuleer of wijzig ik mijn bestelling?

Wanneer een bestelling is geplaatst kun je deze zelf niet meer annuleren of wijzigen. Wil je graag iets wijzigen of annuleren? Neem dan contact op met onze klantenservice zodat wij kunnen bekijken wat de mogelijkheden zijn. Wanneer een bestelling ons magazijn heeft verlaten, dan is deze niet meer terug te halen. Je kunt deze dan natuurlijk wel kosteloos retourneren. 

Hoe kan ik mijn bezorgadres of factuuradres aanpassen?

Wanneer een bestelling is geplaatst, kun je het bezorg- of factuuradres zelf niet meer wijzigen. Wil je je bezorgadres of factuuradres wijzigen? Neem dan contact op met onze klantenservice .

Wanneer een bestelling ons magazijn heeft verlaten, dan is het bezorgadres niet altijd meer aan te passen. Meld je daarom snel bij onze klantenservice als je nog iets wilt wijzigen.

Is het mogelijk producten in het echt te bekijken?

Badplaats heeft geen showroom of winkel waardoor het niet mogelijk is om producten in het echt te bekijken.

Een product is even uit voorraad, wat nu?

Het kan voorkomen dat een product niet leverbaar is. Laat in dat geval je e-mailadres achter op de productpagina en wij nemen contact met je op zodra het product weer leverbaar is.

Zijn alle prijzen op de website inclusief BTW?

Alle prijzen zijn inclusief 21% BTW.

Een bestelling plaatsen zonder BTW?
Het plaatsen van een BTW-vrije bestelling is alleen mogelijk voor klanten die een bestelling plaatsen vanuit het buitenland en een geldig BTW nummer hebben. Voldoe je hieraan? Neem dan contact op met de klantenservice en wij maken de BTW vrije bestelling aan. Het is niet mogelijk om via de website BTW vrij te bestellen.

Waar vind ik mijn bestelnummer en de bestelstatus?

Het bestelnummer vind je in de bevestigingsmail. Heb je deze bevestigingsmail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice. De status van de bestelling is terug te vinden in het account. 

Wanneer ontvang ik de factuur van mijn bestelling?

De factuur wordt per email toegestuurd op de dag dat de bestelling wordt verzonden. De factuur wordt gestuurd naar het e-mailadres waarmee de bestelling is geplaatst.

Alles over bezorgen
Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?

Het kan zijn dat een bestelling niet op het afgesproken tijdstip is geleverd. Wacht in dat geval nog even af, het kan zijn dat de bezorger onderweg wat vertraging heeft. Mocht de bestelling alsnog niet geleverd worden, neem dan contact op met onze klantenservice.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Neem contact op onze onze klantenservice en stuur via de chat, Whatsapp of e-mail een aantal foto's (of video) van de schade. Wij zorgen vervolgens zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?

Tijdens het plaatsen van een bestelling is naar wens een afleveradres in te vullen. Nadat de bestelling is geplaatst is het niet meer mogelijk het adres zelf te wijzigen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.

Kan ik op de bezorgdag zelf een tijdsvak kiezen?

Het is niet mogelijk om op de bezorgdag zelf een tijdsvak te kiezen. De transportdienst maakt een planning met de bezorgtijden. Bent je tijdens de levering niet thuis? Maak dan met de transportdienst een nieuwe bezorg afspraak. Neem bij vragen hierover uiteraard contact op met de klantenservice.

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Op werkdagen voor 12:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis, wat betekent dat de bestelling altijd zo spoedig mogelijk verzonden wordt. De transportdienst stuurt een e-mail met de geschatte tijdsindicatie van de levering.

Worden er verzendkosten gerekend?

Bij Badplaats is verzending altijd gratis, evenals het eventueel retouren van een product.

Krijg ik een tijdsindicatie voor de levering?

Op de dag van de levering ontvang je in de ochtend een email of sms met daarin een tijdvak voor levering. De levering kan over de gehele dag plaatsvinden.

Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

Het is niet mogelijk om een bestelling op te halen. Bestellingen worden altijd gratis geleverd.

Alles over retourneren
Kan ik mijn bestelling retourneren?

Het retourneren van een bestelling is gratis maar let op de volgende voorwaarden:

- Retourneren kan binnen 60 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum;
- Het artikel is compleet, in nieuwstaat, ongebruikt en onbeschadigd;
- Het artikel zit, voor zover mogelijk, in de originele beschermende verpakking;
- Neem voordat je een product wilt retourneren contact op met onze klantenservice;
- Meld duidelijk op de retourzending je naam, adres en ordernummer;
- Na de melding heeft u met 30 dagen ruim de tijd om het artikel aan ons te retourneren. Let op: de retourzending is voor eigen risico, zorg daarom voor een goede verpakking.

In de volgende gevallen is retournering niet mogelijk:
- Aangepaste artikelen worden niet retour genomen;
- Gebruikte artikelen worden niet retour genomen;
- Artikelen die gemonteerd zijn worden niet retour genomen;
- Artikelen zonder verpakking worden niet retour genomen.

Hoe snel ontvang ik mijn geld terug?

Zodra wij de retourzending ontvangen en verwerkt hebben wordt het bedrag binnen vijf werkdagen teruggestort. We gebruiken hiervoor (voor zover mogelijk) hetzelfde betaalmiddel.

Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?

Neem contact op onze onze klantenservice en stuur via de chat, Whatsapp of e-mail een aantal foto's (of video) van de schade. Wij zorgen vervolgens zo snel mogelijk voor een passende oplossing.

Kan ik mijn bestelling retourneren als ik niet aan de voorwaarden voldoe?

Het is soms mogelijk dat je het product niet hebt kunnen bekijken in de eerste 60 dagen en toch wilt retourneren. Neem in dit geval contact met ons op. Badplaats houdt zich het recht voor om vervolgens te beslissen om de bestelling wel of niet retour te accepteren.

Kan ik een artikel ruilen voor een ander artikel?

Als je product voldoet aan de retourwaarden is het altijd mogelijk om deze gratis retour te sturen. Vervolgens kan je het nieuwe product opnieuw bestellen via de website. Wij zorgen ervoor dat het aankoopbedrag van het retourneerde artikel zo snel mogelijk wordt teruggestort.

Alles over betalen
Welke betaalmogelijkheden zijn er?

Bij Badplaats kan je op diverse manier betalen, bijvoorbeeld vooral via iDeal of achteraf via Klarna.
Meer informatie over de verschillende opties is hier te vinden.

Het is mogelijk om via een bouwdepot te betalen, neem hiervoor contact op met onze klantenservice.

Hoe weet ik of mijn betaling is gelukt?

Nadat de betaling is geslaagd ontvang je automatisch van ons een bevestigingsmail. Heb je deze mail niet ontvangen? Neem dan contact op met onze klantenservice.

Is de betaling niet geslaagd? Dan kan je de bestelling opnieuw plaatsen. Bij twijfel kan je altijd contact opnemen met de klantenservice.

Kan ik contant betalen?

Het is bij Badplaats niet mogelijk om contant te betalen.

  • Webshopkeurmerk
  • CBW-erkend
Kies uw taal
Kies uw valuta

Mijn account

Wachtwoord vergeten?

Recent toegevoegd

Totaal incl. btw
€0,00
Bestel nog voor €0,00 en de verzending is gratis
0
Vergelijk
Start vergelijking

Dit artikel is toegevoegd aan uw winkelwagen!