Alles over bezorgen
Mijn bestelling is niet bezorgd, wat moet ik doen?
Het kan zijn dat een bestelling niet op het afgesproken tijdstip is geleverd. Wacht in dat geval nog even af, het kan zijn dat de bezorger onderweg wat vertraging heeft. Mocht de bestelling alsnog niet geleverd worden, neem dan contact op met onze klantenservice.
Mijn bestelling is beschadigd geleverd, wat moet ik doen?
Neem contact op onze onze klantenservice en stuur via de chat, Whatsapp of e-mail een aantal foto's (of video) van de schade. Wij zorgen vervolgens zo snel mogelijk voor een passende oplossing.
Kan ik mijn bestelling op een ander adres laten bezorgen?
Tijdens het plaatsen van een bestelling is naar wens een afleveradres in te vullen. Nadat de bestelling is geplaatst is het niet meer mogelijk het adres zelf te wijzigen. Neem in dat geval contact op met onze klantenservice om te kijken wat de mogelijkheden zijn.
Kan ik op de bezorgdag zelf een tijdsvak kiezen?
Het is niet mogelijk om op de bezorgdag zelf een tijdsvak te kiezen. De transportdienst maakt een planning met de bezorgtijden. Bent je tijdens de levering niet thuis? Maak dan met de transportdienst een nieuwe bezorg afspraak. Neem bij vragen hierover uiteraard contact op met de klantenservice.
Wanneer ontvang ik mijn bestelling?
Op werkdagen voor 12:00 uur besteld is de volgende werkdag in huis, wat betekent dat de bestelling altijd zo spoedig mogelijk verzonden wordt. De transportdienst stuurt een e-mail met de geschatte tijdsindicatie van de levering.
Worden er verzendkosten gerekend?
Bij Badplaats is verzending altijd gratis, evenals het eventueel retouren van een product.
Krijg ik een tijdsindicatie voor de levering?
Op de dag van de levering ontvang je in de ochtend een email of sms met daarin een tijdvak voor levering. De levering kan over de gehele dag plaatsvinden.
Kan ik mijn bestelling ook afhalen?
Het is niet mogelijk om een bestelling op te halen. Bestellingen worden altijd gratis geleverd.