Alles over betalen

Hier vind je antwoord op vragen over het betalen van je bestelling, of over terugbetalingen. Ook als je vragen hebt over betaalmethodes kun je hier terecht. Staat je vraag er niet bij? Dan kun je contact opnemen met onze klantenservice.

Op welke manieren kan ik betalen?

Je kunt bij Badplaats online betalen met iDeal, CreditCard, achteraf betalen met Klarna, ApplePay, BanContact en PayPal. Wil je meer weten? Kijk dan bij betaalmogelijkheden .

Ik heb nog geen orderbevestiging ontvangen

Als je een bestelling met succes hebt geplaatst ontvang je binnen een aantal minuten een orderbevestiging. Door drukte of een mogelijke storing kan deze wel eens vertraagd zijn. Controleer ook even je ongewenste email of spam-folder in je mailbox. Heb je de orderbevestiging na een uur nog niet ontvangen? Neem dan even contact op met onze klantenservice . Zij kunnen je alsnog een orderbevestiging sturen.

Kan ik contant betalen?

Je kunt bij Badplaats niet contant betalen. Wil je weten hoe je wel kunt betalen? Kijk dan bij betaalmogelijkheden .

Kan ik achteraf betalen?

Je kunt bij Badplaats op twee manieren achteraf betalen: met Klarna betaal later, of met een creditcard zoals Mastercard of Visa. Wil je meer weten? Kijk dan bij betaalmogelijkheden .

Kan ik gespreid betalen?

Je kunt bij Badplaats niet gespreid betalen, tenzij je met creditcard betaalt én jouw creditcard-aanbieder deze optie biedt. Wil je weten hoe je kunt betalen? Kijk dan bij betaalmogelijkheden .

Hoe snel word ik terugbetaald na retourneren?

Zodra we je retourzending hebben ontvangen en verwerkt, betalen we je binnen 5 werkdagen terug. We gebruiken hiervoor (voor zover mogelijk) hetzelfde betaalmiddel. Hoe snel het bedrag vervolgens op je rekening staat, is afhankelijk van de gekozen betaalmethode.

Gerelateerde onderwerpen