Klachtenafhandeling

Ik heb een klacht

Bij Badplaats doen we ons uiterste best om u naar alle tevredenheid te helpen. Toch kan het onverhoopt voorkomen dat u niet tevreden bent over de dienstverlening zoals u die ervaren heeft. Toch vragen wij u vriendelijke om uw klacht aan ons kenbaar te maken. Dit kan door telefonisch contact met ons op te nemen, een email te versturen of het contact formulier van onze website in te vullen. Onze medewerkers zullen uw klacht bekijken en trachten deze klacht naar ieder tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van uw klacht ontvangt van ons een bevestiging. Wij zullen uw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden. Indien er meer tijd nodig mocht zijn, dan zullen wij u hiervan op de hoogte stellen. Mocht u hier geen prijs op stellen, dan kunt u ook altijd contact op nemen met Stichting Webshop Keurmerk waar Badplaats bij is aangesloten.

Gegevens Badplaats.nl

Postadres
Badplaats
Oranjestraat 49a
5091BK Middelbeers
Nederland

Telefoonnummer
+31 (0) 13 - 51 44 214

Om onze bezoekers beter te helpen maakt Badplaats gebruikt van cookies en vergelijkbare technieken. Naast functionele cookies, kunnen wij en derde partijen hiermee het gebruik van onze website en advertenties volgen. Bij gebruik van onze website gaan we ervan uit dat je hiermee akkoord bent. Meer weten