Retourneren

We zien natuurlijk graag dat u tevreden bent met uw bestelling. Maar mocht er een probleem zijn met een van de producten, zijn er problemen met de bezorging of heeft u een klacht?
Neem dan direct contact met ons; we doen ons uiterste best om het probleem om te buigen in een oplossing.

Retourneren - afkoelingsperiode

U heeft net uw online aankoop gedaan, maar u begint toch te twijfelen over uw aankoop. Retourneren is geen probleem, maar let op de volgende voorwaarden:

- Retourneren alleen binnen 14 dagen na aankoop. Bij een online bestelling geldt de leverdatum als aankoopdatum.
- Het artikel is compleet, in nieuwstaat, ongebruikt en onbeschadigd.
- Het artikel zit, voor zover mogelijk, in de originele beschermende verpakking.
- Neem voordat u uw product wilt retourneren contact op met onze klantenservice: telefonisch of via klantenservice@badplaats.nl
- Meld duidelijk op de retourzending uw naam, adres en ordernummer
- Na melding van uw retour, heeft u met 14 dagen ruim de tijd om het artikel aan ons te retourneren. Let op: de retourzending is voor uw eigen risico, zorg daarom voor een goede verpakking. Kosten voor de retourzending zijn voor uw eigen rekening.

In de volgende gevallen is retounering niet mogelijk:
- Voor u aangepaste artikelen worden niet retour genomen
- Gebruikte artikelen worden niet retour genomen
- Artikelen die gemonteerd zijn worden niet retour genomen.

Let op: kosten en het risico voor de retourzending zijn altijd voor uw eigen rekening. U kunt uw bestelling wel altijd afgeven bij het afhaalpunt van Badplaats.

Zodra Badplaats uw retourzending in de hierboven beschreven staat ontvangen heeft, krijgt u hier bericht over en stort Badplaats het bedrag binnen ongeveer vijf werkdagen terug. We gebruiken hiervoor (voor zover mogelijk) hetzelfde betaalmiddel.

Retourneren van mijn bestelling

Kan ik mijn bestelling retourneren aan Badplaats?

Onbeschadigde artikelen kunt u binnen 14 dagen aan ons retourneren. De verzendkosten van de retourzending zijn voor de rekening van de koper. Na ontvangst van de retourzending wordt uw aankoop bedrag inclusief verzendkosten (naar de klant toe) teruggestort. 

Mocht uw product beschadigd zijn aangekomen verzoeken wij u contact op te nemen met de klantenservice door te mailen naar klantenservice@badplaats.nl. Wij verzoeken u altijd foto's van de schade en verpakking te maken zodat wij deze kunnen indienen bij de pakket/ of bezorgdienst. Badplaats zal na melding van schade direct contact met u opnemen om het zo snel en goed mogelijk voor u op te lossen.

Retourzendingen zijn voor risico van de koper, wat inhoudt dat Badplaats niet aansprakelijk is voor het beschadigen of zoekraken van retourgestuurde artikelen. Vraag daarom op het postkantoor altijd om een Track & Trace code en bewaar deze goed.

Kan ik mijn bestelling ook retourneren als ik niet aan de voorwaarden voldoe?

Het is soms mogelijk dat u uw product niet heeft kunnen bekijken in de eerste 14 dagen en toch wilt retourneren. Neem in dit geval even contact met ons op. Badplaats houdt zich het recht voor om vervolgens te beslissen om de bestelling wel of niet retour te accepteren.

Mocht u twijfelen of vragen hebben neem dan contact op met klantenservice@badplaats.nl.

We gebruiken cookies sluiten